4 Şubat 2012 Cumartesi

Sayı:3|Aralık 2010

Lady Gaga'ya açtığı davanın Portakal’da kendinden izin alınmadan haber yapılması, Alihan'ı Portakal Gazetesi ile de davalık etti…
*** 
Bir notun sonunda 28 kıza isimleriyle tek tek aynı anda selam göndererek rekorlar kitabına giren Ebru feminist medyanın yeni gözdesi oldu. (bknz: Dönem 3 enfeksiyon komitesi 13 nolu Neisseria notu.
*** 
2. komitelerinin 2. gününde kütüphaneye gelen 2. sınıflar şaşkınlık yaratırken sınavları yaklaşan 3. ve 4. sınıflar oturacak yer bulamadı. bu sebeple ekstra bir 5 kişinin daha dahiliyeden kalacağı, bugün sinir olan 3. sınıfların ilerde gereksiz antibiyotik yazarak tepkilerini gösterecekleri tahmin ediliyor…
*** 
Ağlasam sesimi duyar mısınız komite esnasında?
Düzeltebilir misiniz yanlışlarımı hoca görmeden?
Bilmezdim komitelerin, finallerin bu kadar kazık,
Kopya çekmenin bu kadar zor olduğunu tıpa gelmeden önce.
Bir kopya var biliyorum,
Her bilgiyi bulmak mümkün,
Epeyce yaklaşmışım görüyorum.
Ama okuyamıyorum;
Çünkü gözetmen bakıyor...
*** 
Bayram gelmiş geçmiş benim neyime
Komitem var uzak dur benden!
Konser, sinema, tiyatro, maç kime ne
Yığınla notum var uzak dur benden!
Yılbaşı sabaha kadar eğlenmek de ne
Tıp öğrencisiyim uzak dur benden!
 
;