4 Şubat 2012 Cumartesi

Sayı:4|Ocak 2011

Dönem 3 Kardiyoloji dersi
Hoca sorar: “Bu sınıfın birincisi kim?”
Arkadaşımız Ezgi çekingen bir şekilde elini kaldırır.
Hoca: “Hiç A2 aldın mı?”
Ezgi: “Hayır”
Bu arada arkalardan birkaç arkadaş: “Ben de hiç A2 almadım. En yüksek notum B1” :)
Hoca Ezgi’ye doğru: “Sen seneye dahiliye stajına bir gel bakalım. (kötü adam gülüşü, yihahahaha) Adını hatırlayamam ama yüzünü hatırlarım. Dur iyice bakayım şöyle”
Öndeki arkadaşın arkasına saklanmaya çalışan Ezgi’nin çabaları, yüz ifadesinde en ufak bir değişiklik olmayan hocanın ciddi olup olmadığını anlayamayan sınıfın sessizliğine karışır…
***
Dönem 3 Farma dersi
Hoca: “Atropin taşıt tutmasına da iyi geliyor. Ben bizim çocuklara veriyordum mesela. Ama artık yöntem değiştirdim. Dayıyorum plaseboyu, yol boyunca sesleri çıkmıyor” :)
***
Dönem 3 Farma dersi
Öğrenciler ara vermek istemeyince bir süre sonra hoca "Çocuklar lütfen artık ara verelim" der. (noluyor ya dünya tersine mi dönüyor)
***
Dönem 3 Farma dersi
Hoca nikotinik reseptörler slaytına gelince bazı yazıların farklı renkte boyandığını gören öğrenciler hocayı daha dikkatli dinlemeye başlarlar. Hoca ise “Bu konunun üzerinde durmayacağım. O yüzden farklı, dikkat çekici renge boyadım.”
***
Dönem 3 Farma dersi
Hoca bir bayan resmi gösterdi. “Sizce güzel mi?” dedi.
Tüm sınıf “eveeet” dedi. (Çünkü o Avril Lavigne)
Sonra Hoca “Allahtan herkes tarafından beğenilmeyenleri bazıları beğeniyor, yoksa...” dedi
***
Dönem 3 Farma dersi
Atropinin etkilerini anlatan hocamız, oral emiliminin güzel ve terapötik dozunun yüksek olduğunu belirttikten sonra: "...bu özelliklerinden dolayı masum genç kızların içeceklerine katabilme gibi bir avantajı var.”
 
;